Monster Jobs

All-round bediende grootwarenhuis

Thu, 07/20/2017 - 12:00
Brakel, FUNCTIE OMSCHRIJVING Voor een groot warenhuis, regio Brakel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde all-round bediende. Je staat de zaakvoerder administratief bij waar nodig. Inkomende mails/telefoons verwerken zijn een deel van het takenpakket. Na een interne opleiding zal je ook worden ingeschakeld om meer taken van de zaakvoerder over te nemen PROFIEL Je bent klantvriendelijk Je hebt zin voor ve
Categories: Jobs

Parkeerwachter Berchem-Boom-Lier-Mortsel (m/v)

Thu, 07/20/2017 - 11:49
2000, Uw rol - controle op het parkeren met beperkte tijdsduur - input gegevens in handcomputer - uitschrijven restributiebonnen - nemen foto's van overtreding - aanspreekpunt voor vragen i.v.m. parkeren - oplossen problemen aan parkeerautomaten Uw profiel - je woont niet in één van de steden van tewerkstelling - je hebt een vriendelijk, beleefd, verzorgd voorkomen - je hebt een sterk gevoel voor verant
Categories: Jobs

Data Change Management and Communication Associate

Thu, 07/20/2017 - 10:48
Brussels-Molenbeek-Saint-Jean, Job description You playa key role in the deployment of the Data Program across BNPP Fortis. You participate to the design of a strategic plan of change management and communication for the Data Program and to itsimplementation and execution You help to keeptrack of all communications and presentationsdone by the Data Departmentacross BNPP Fortis by the creation and maintenance of a logbook and to
Categories: Jobs

Administratieve Assistente

Thu, 07/20/2017 - 09:46
Brussels, Voor een van onze klanten gevestigd in centrum Brussel, zijn wij momenteel op zoek naar een Management Assistant. Taken: Bijhouden van agenda`s en plannen en bewaken van afspraken Boeken van reizen, hotels en congressen Organiseren en faciliteren van bijeenkomsten, vergaderruimtes/accommodatie Uitbrengen van telefonisch en e-mailadvies in de taal van de klant Het vertalen van documenten van het Ne
Categories: Jobs

Management Assistant

Thu, 07/20/2017 - 09:39
Brussels, Pour un de nos clients situé au centre de Bruxelles, nous sommes actuellement à la recherche d’un(e) Management Assistant Fonction : Gérer les agendas, planifier et gérer les rendez-vous Faire les réservations de vols, hôtels et conférences Organiser et mettre à disposition des salles de réunion Apporter du support téléphonique et par voie électronique dans la langue du client Répondre aux questio
Categories: Jobs

Logistiek/Administratief Bediende (M/V)

Thu, 07/20/2017 - 09:07
W Flanders-Waregem, OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Logistiek/Administratief Bediende (M/V). Dit is voor een firma in de regio van Waregem. De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn: je hebt dagelijks contact met de chauffeurs; je staat in voor het regelen van vrachten; je zorgt ervoor dat alle papieren klaarliggen voor de chauffeurs (CMR'S, bestelbonnen, …). De vereiste kwalificaties voor deze functie
Categories: Jobs

BEDIENDE KLANTENDIENST - TWEETALIG - ERVARING VEREIST

Thu, 07/20/2017 - 06:45
Deinze, FUNCTIE OMSCHRIJVING Als medewerker op de klantendienst heb je verschillende taken: bestellingen behandelen: invoeren in het centraal systeem, de nodige informatie doorgeven aan onze transportafdeling om de levering te kunnen bezorgen volgende vraag van de klant contactpersoon voor de klanten: info geven over bestellingen, geplande leveringen, producten . klachtenbehandeling administratieve verwer
Categories: Jobs

Technische Back Office Medewerker

Thu, 07/20/2017 - 06:45
Merelbeke, FUNCTIE OMSCHRIJVING Onze klant is actief in sanitair, verwarming en ventilatie. Wij zijn op zoek naar een Technische Back Office Medewerker. Takenpakket: Algemene administratie Telefonische ondersteuning aan de installateurs PROFIEL Technisch diploma Uitgebreide ervaring in ventilatie, sanitair en verwarming Zeer goede kennis ventilatie, sanitair en verwarming Kiest bewust voor een binnendienst f
Categories: Jobs

Bijstandsverleners Binnenland

Thu, 07/20/2017 - 06:42
Antwerp-Zwijndrecht, Als bijstand verlener op de alarmcentrale ben je verantwoordelijk voor de pech oproepen van klanten in het binnenland. Onze klant, VAB, gevestigd te Zwijndrecht, is gespecialiseerd in ruime dienstverlening naar particulieren en bedrijven. Op hun alarmcentrale staan zij dagelijks talrijke klanten bij die pech ervaren. Deze pech kan te maken hebben met autopech in eigen land maar ook met vakantie st
Categories: Jobs

Administrative Assistant PART TIME

Thu, 07/20/2017 - 04:47
Brussels-Brussels, A new exciting opportunity as Administrative Assistant PART TIME has just become available for one of our client active in the hotel trade sector. The company is located in the centre of Brussel and easily reachable by public transport. You will work on a part time basis. As Administrative Assistant PART TIME you will perform the following tasks: Management of several databases Follow up invoices
Categories: Jobs

Customer Service Desk Officer (m/v)

Thu, 07/20/2017 - 04:38
Vilvoordelaan 153, Uw rol Ben jij iemand die energie haalt uit het activeren, adviseren, controleren en opvolgen van contracten? Werk je graag nauw samen met klanten en verschillende departementen? En trekt een carrière in een internationale omgeving jou aan? Dagelijks takenpakket: - Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, verkopers en dealers. Je bent in staat om klantenbehoeften te herkennen en snel een kwa
Categories: Jobs

Personal Assistant

Thu, 07/20/2017 - 04:26
Flemish-Brabant-Tienen, We are looking for a Dynamic Personal Assistant to CEO Are you passionate about offering the best support and always looking for improvements? Are you energized by guaranteeing smooth operations for our CEO & management team and for all office related matters? Do the terms ownership, involvement and open-minded match with your personal values? Become part of our headquarters' team of more than 15
Categories: Jobs

Secrétariat : Employé polyvalent (m/f)

Thu, 07/20/2017 - 04:20
Brussels-Bruxelles, « Les Amis de l’Institut Bordet », ASBL active depuis près de 50 ans dans le secteur de la récolte de fonds au profit de la recherche dans le premier centre belge de lutte contre le cancer, recherche un(e) Employé(e) polyvalent(e) Missions Vous êtes directement rattaché(e) à la Secrétaire Générale. Vous assurez les tâches suivantes : Secrétariat de l’ASBL : gestion des contacts téléphoniques, accu
Categories: Jobs

Secrétariat : Employé polyvalent (m/f)

Thu, 07/20/2017 - 04:20
Brussels-Bruxelles, « Les Amis de l’Institut Bordet », ASBL active depuis près de 50 ans dans le secteur de la récolte de fonds au profit de la recherche dans le premier centre belge de lutte contre le cancer, recherche un(e) Employé(e) polyvalent(e) Missions Vous êtes directement rattaché(e) à la Secrétaire Générale. Vous assurez les tâches suivantes : Secrétariat de l’ASBL : gestion des contacts téléphoniques, accu
Categories: Jobs

Fleet Dispatcher (M/V)

Wed, 07/19/2017 - 11:45
2030, Uw rol Toewijzen van de machines aan verhuurcontracten. Je houdt hierbij rekening met de specifieke eisen van de klant, de geografie en beschikbaarheid van de machines. Continu aanpassen van de machineplanning op basis van de wijzigingen in de verhuurcontracten, teneinde een optimale en efficiënte plannen te bekomen. Overleg met de verschillende technische diensten van de verschillende vestigingen
Categories: Jobs

Administrative Officer

Wed, 07/19/2017 - 11:37
Flemish-Brabant-Diegem, We are looking for an Administrative talent to work in a dynamic environment for a company located near the train station of Diegem. You provide support to attorneys and other departments. Client Details The company is located in Diegem near the train station. It's one of the leading companies in Intellectual property law. Description As Administrative Officer : - You will provide support in prepa
Categories: Jobs

Part-time Receptionist for international company in Brussels!

Wed, 07/19/2017 - 11:26
Brussels-Ixelles, Our client is an international and professional company located in the centre of Brussels (easy access!). They are currently looking for 2 part-time Receptionists: one from 8am to 2pmand the other one from 1pm to 7pm! Job description: Answering and transferring all incoming telephone calls to the switchboard Providing information to callers regarding the firm and referring calls if necessary Meeti
Categories: Jobs

Part-time Receptionist for international company in Brussels!

Wed, 07/19/2017 - 11:26
Brussels-Ixelles, Our client is an international and professional company located in the centre of Brussels (easy access!). They are currently looking for 2 part-time Receptionists: one from 8am to 2pmand the other one from 1pm to 7pm! Job description: Answering and transferring all incoming telephone calls to the switchboard Providing information to callers regarding the firm and referring calls if necessary Meeti
Categories: Jobs

Part-time Receptionist for international company in Brussels!

Wed, 07/19/2017 - 11:26
Brussels-Ixelles, Our client is an international and professional company located in the centre of Brussels (easy access!). They are currently looking for 2 part-time Receptionists: one from 8am to 2pmand the other one from 1pm to 7pm! Job description: Answering and transferring all incoming telephone calls to the switchboard Providing information to callers regarding the firm and referring calls if necessary Meeti
Categories: Jobs

Pages